FANDOM

Frost dragon piileskelee isoimman Dungeoneering levelin tarvittavassa Resource dungeonissa joka on pelaajille vapaana. Tämä Resource dungeon tarvitsee 85 Dungeoneeringin ja sisällä on 12 Frost dragonia tapettavana. Frost dragonit iskevät meleellä ja magicillä ja käyttävät myöskin dragonfirea kuten kaikki dragonit, joten käytä tappamiseen anti-dragon shieldiä tai dragonfire shieldiä. Kuten kaikki dragonit, myös nämä ovat heikkoja Stab- iskutyylille.

Löytöpaikat Muokkaa

Frost dragoneja voi löytää salaisesta resource dungeonista Asgarnian Ice Dungeonista.

Strategiat Muokkaa

Kaikkein eniten jälkeä frost dragoniin tekevät aseet ovat Chaotic rapier tai Chaotic longsword niitten isojen Stab- bonuksien takia. Toiseksi eniten jälkeä tekevä ase frost dragoneille on Zamorakian spear, mutta jos käytät sitä, tarvitset super antifire potioneja.

Käyttäessäsi varusteita joissa on todella isot melee defence bonukset ja käyttäessäsi Protect from Magic tai Deflect Magic rukousta on todella hyvä tapa tappaa näitä koska frost dragonit eivät pääse iskemään prayerin läpi ja koska sinulla on hyvät melee defence bonukset, eivät iske meleelläkään paljon, mutta dragonfire iskee anti-dragon shieldinkin läpi joten se on ainoa joka ei estä frost dragonia iskemästä.

Käyttäessäsi Karil'seja ja pistämällä Protect from Melee tai Deflect Melee- rukouksen päälle ei ole suosittu tapa sillä frost dragonit iskevät helposti Karil'sien magic defencen läpi.

Toinen strategia on käyttää ranged void fulleja ja Protect from Magic tai Deflect Magic rukousta sillä sillon et saa mistään damagea jos sinulla on dragonfiren täysi suojaus.

Koska frost dragonit droppaavat Frost Dragon Boneseja, saattaa yhdestä repullisesta niitä tulla jopa 560K rahaa sillä yksi Frost dragon bones on yli 20k:ta. Saat jopa enemmän jos käytät familiareita. Myöskin Dwarf multicannonin jos asetat, voit tienata tunnissa 4 000 000 gp:tä.

Pudotuksia Muokkaa

100% pudotuksiaMuokkaa

CharmitMuokkaa

Väliaikaisesti poissa käytöstä. Malline tulee kun se on korjattu.

Aseet ja armoritMuokkaa

Runet/TalismaanitMuokkaa

Muita droppejaMuokkaa

Triviaa Muokkaa

  • Kun pelaaja on hyökännyt Frost dragoniin ja toinen pelaaja ottaa sen hyökkääjältä, frost dragon jatkaa hyökkääjään iskemistä kunnes frost dragon tai hyökkääjä kuolee. Tämä ei ole korjattu vielä.
  • Joskus, frost dragon droppaa 1337 coinsia, joka liittyy leetspeakkiin. (1337 = leet).
Lohikäärmeet
Tavalliset lohikäärmeet

Green dragon Blue dragon (baby) Red dragon (baby) Black dragon (baby)

Metallilohikäärmeet

Bronze dragon Iron dragon Steel dragon Mithril dragon

Muut

Brutal green dragon King Black Dragon Skeletal Wyvern Pet dragon Elvarg Mr. Mordaut K'klik Revenant Dragon Tutorial dragon Frost dragon (Daemonheimin Frost dragon)

Dragonkin

Sakirth Sithaph Strisath