FANDOM

Virallinen tehtävän kuvaus: On Duken syntymäpäivät, mutta kokki on unohtanut ostaa ainekset kakkuun. Auta häntä hankkimaan tarvittavat ainekset siihen.
Julkaisupäivä: 5.4.2001
Aloitus: Puhu kokille (Cook) Lumbridgen linnassa.

Aloitus3322211

Vaikeus: *****
Pituus: Lyhyt
Vain P2P-pelaajille: Ei
Vaatimukset: Ei vaatimuksia
Tarvittavat tavarat: Ei tarvittavia tavaroita

OpasMuokkaa

1.Puhu kokille linnassa. Hän kertoo, että on Duken syntymäpäivä, mutta hänellä ei ole aineksia kakkuun. Suostu auttamaan häntä ja hän kertoo, että tarvitsee parasta maitoa, todella ison kananmunan ja erittäin hienoa jauhoa.

Kartta

Maito:

2.Mene lehmälaitumelle ja siellä olevan palkitun lehmän luo. Maasta lehmän vierestä saat bucketin, lypsä lehmä ja saat parhaan laadun maitoa.

Lehma

Muna:

3.Mene joko hieman pohjoiseen lehmälaitumesta tai Fred the farmerin kanalaan. Kummastakin löydät super ison kananmunan, joten ei ole väliä kummalle menet.

Kananmuna Kananmuna2

Jauhot:

4.Ennen myllyyn menoasi voit ottaa ulkopuolella olevasta viljapellosta viljaa. Mene myllylle ja juttele myllärille, kysele erittäin hienon jauhon valmistamisesta ja mylläri tuunaa hieman laitteistoa, jotta pystyisit valmistamaan sitä. Kiipeä ylös myllyyn ja laita vilja siiloon. Avaa venttiili vetämällä vivuista ja vilja valuu alas myllynkiviin ja se jauhaantuu. Mene hakemaan valmis vilja kippoosi (pot). Nyt sinulla pitäisi olla extra hienoa jauhoa.

Mylly

5.Vie kaikki ainekset kokille. Hän kiittää ja antaa palkintosi.

PalkkioMuokkaa

  • 1 Quest Point
  • 300 Cooking exp
  • Pääset Lumbridgen linnan keittiöön kokkaamaan
  • 20 Sardiinia
  • 500 Gp